Employee engagement, een illusie?

Van medewerker tot ambassadeur

Veel organisaties dromen vandaag van werknemers die iedere dag opnieuw de 'extra mile' gaan voor hun werkgever. Stel u een team voor dat zich betrokken voelt bij de einddoelen van uw bedrijf en dat het als zijn persoonlijke taak ziet om uw klanten gelukkig te houden. Ze voelen zich thuis op de werkvloer, nemen initiatief... Kortom, ze zijn echte ambassadeurs van uw onderneming. 

Mooie droom toch? Maar hoever bent u van deze droom verwijderd? Met onze index maken wij het meetbaar dankzij eNPS en artificiële intelligentie (AI).

Employee

eNPS: meet engagement van uw werknemers

Artificial intelligence

Als u al bekend was met de customer service tool Net Promotor Score (NPS), dan kan u al raden wat we bedoelen met Employee Net Promotor Score (eNPS). Waar NPS een idee geeft van de waarschijnlijkheid dat klanten uw onderneming aanraden aan anderen, doet de eNPS dit voor uw eigen personeel. De scores op deze test brengen in beeld in welke mate werknemers uw bedrijf als werkplek zouden promoten. 

Bij Herculean geloven we sterk in deze employee engagement parameter. Onze lijfspreuk is dan ook niet voor niets 'Happy employees make happy customers'

Aan de hand van onze anonieme survey kan u uw eigen betrokkenheid meten. U kan de test ook doorsturen naar uw team. 

    Test gratis het engagement binnen uw organisatie en ontvang de whitepaper met tips & tricks